PsiPog.net Forum Index » Translation Project » Dutch: Trancing, een Hoe-Te-Doen Gids
Dutch: Trancing, een Hoe-Te-Doen Gids | |
Author | Message |
---|---|
Dutch: Trancing, een Hoe-Te-Doen Gids on Sun Mar 19, 2006 3:03 pm | |
Ycah
Trancing, een Hoe-Te-Doen Gids
door SunTzu Om betere resultaten te krijgen, hebben veel psions trancing gebruikt als methode om vaardigheden, gevoeligheid en normale resultaten bij oefening te verbeteren. Net als grounden, centeren, en meditatie gebruikt worden voor het oefenen(zeker bij grote of belangrijke projecten), word een trance opgewekt voor het begin, en word het de hele oefening lang gebruikt. Er zijn twee basistypen trances, en verschillende manieren om ze in te gaan. Ik moedig je aan om een trance te gebruiken voor meer resultaten bij psi, en waarschuw je voorzichtig te zijn voor de gevaren ervan. Waarom wil ik trancen? Het laat de meeste psychische vaardigheden beter werken. In een andere staat te zijn die meer geconcentreerd is helpt je te concentreren op de taak. Bijvoorbeeld, in een trance zijn terwijl je energie programmeert zorgt voor een betere connectie met het onderbewustzijn, en is het makkelijker om te kunnen programmeren. Meer geconcentreerd zijn terwijl aan het Remote Viewen zorgt ervoor dat je je meer van de situatie verwijderd(ook een betere connectie met het onderbewustzijn, Analytic Overlay beperkend. Waarom maakt het je meer geconcentreerd? Om dezelfde redden als bij meditatie. Het brengt de geest tot rust in dezelf manier als aftellen van 10 tot nul, meditatie of elk ander van dat soort oefeningen doet.Maar, als je in een trance blijft gedurende je oefening, kan je deze effecten blijven behouden, in plaats van er mee te starten. Wat is het verschil tussen een trance en meditatie? Het grootste verschild ligt in het lange effect van trancen.Terwijl meditatie je geest leegmaakt en je concentreert voor een oefening, word het effect minder als de oefeningstijd langer en langer duurt. Trancing zorgt ervoor dat je in een andere staat kan blijven door de hele oefening heen, je geconcentreerd houdend. Blank-Mind trances (zie hieronder) zijn van een zelfde soort . Een overload trance (zie hieronder) aan de andere kant, is meer een zenden/manipulatie soort (anders dan meditatie, dat gericht is op ontvangen). Zijn er verschillende soorten trances? Ja, er zijn Overload Trances en er zijn Blank-Mind Trances. Gebaseerd op het soort psychische werk dat je gaat doen. Bijvoorbeeld, mensen die psychokinese beoefenen vinden het heel erg handig om een ?lege? geest te hebben ( meestal bereikt door meditatie van tevoren, of onderwijl de oefening). Degenen die mijn methode van ?clairvoyance? gebruiken, remote viewing en remote presence vinden een overload trance handiger. Ik persoonlijk gebruik verschillende soorten trances afhangend van het werk dat ik doe. Ik prefereer RP?en boven PK, en leun naar een Overload trance. Zijn er gevaren in trancen? Ja, er zijn overall gevaren in. Zware machines bedienen(zoals een auto) in een trance is niet geadviseerd omdat de reactietijd verminderd is. Te diep in een trance gaan resulteert in het niet meer interesse hebben in de oefening(en daardoor een slechte oefening veroorzakend). Hoe krijg ik een Overload Trance? Laat ik eerst zeggen dat ook al kan je een brainwave generator programma gebruiken om in een trance te raken, ik het niet aanraad om ze te gebruiken, en niet kan zeggen dat ze me hebben geholpen. Een van de makkelijkste manieren die ik heb gevonden is om te luisteren naar *wow* Trance muziek. www.di.fm is zo aardig om verschillende soorten techno/trance muziek 24 uur per dag af te spelen. De makkelijkste manier om een overload trance te gebruiken is om te luisteren naar een stukje van de muziek (de bas bijvoorbeeld), en dan voorzichtig je aandacht tussen twee stukjes muziek te verdelen(de bas en het keyboard), dan te verdelen tussen 4, dan 8. Deze mehode zal je langzaam in een trance brengen, maar je zal het een tijdje niet realizeren. Dus zet je doelen vast voordat je in trance gaat. Hoe krijg ik een Blank-Mind Trance? En alweer, je kan dit doen met muziek. Deze keer moet je, in plaats van je concentreren op de muziek en dan je concentratie uitbreiden, je concentreren op een lijn van herhalende muziek. Luister naar de herhaling. Realizeer langzaam, terwijl je dit doet, dat het enige belangrijke die ene lijn van muziek is ( je hoofd leegmaken). Hoe meer je erop geconcentreerd raakt, hoe dieper de trance word. Een andere makkelijke manier om dit te proberen is om je ?inzicht te verplaatsen?. Nadat je je ogen hebt gesloten, verander het aandachtspunt van je concentratie.Probeer de wereld van een ruimte net achter je ogen te zien. Meestal zal dit een trance veroorzaken, omdat je niet gewend bent op deze manier naar de wereld te kijken. Enige laatste tips? Ik gebruik trances heel vaak, maar meestal alleen een lichte trance. Wees voorzichtig bij alles wat je doet, te diep in een trance gaan is niet nuttig, en niet diep genoeg gaan is niet nuttig. Ik gebruik een lichte trance heel vaak en vind het behulpzaam. Dit is waarschijnlijk verschillend per persoon, dus probeer dingen uit en kijk wat het beste voor jou is. Ook, bij energie manipulatie oefeningen , wees voorzichtig met je energie, omdat je te veel energie kan gebruiken en daardoor een energietekort kan krijgen. Conclusie Trancing is handig bij het sturen van je psychische oefeningen omdat het je geconcentreerd kan houden, helpt bij je programmeermogelijkhede, het zenden en ontvangen van informatie verbeterd, je RV nauwkeurigheid verhoogt, en andere verschillende voordelen.Maar bij alles is een risico; wees gericht op je oefening, en probeer verschillende soorten trances voor verschillende resultaten. Dus, kies je trance voorzichtig, wees voorzichtig, en heb plezier. Speciale dank aan Rainsong/Andy Hock voor de beste gids in trancing die ik ooit heb gelezen(Te vinden op Psionic Social Club). *_# TZ_ |
Back to top |
PsiPog.net Forum Index » Translation Project » Dutch: Trancing, een Hoe-Te-Doen Gids
All Content, Images, Video, Text, and Software is © Copyright 2000-2006 PsiPog.net and their respective authors. All Rights Reserved.
You must agree to the Terms of Service and Privacy Policy to view this website. Click here to contact the webmaster.