PsiPog.net Forum Index » Translation Project » Dutch: Je Psi-bal bron (Peebrain's methode)
Dutch: Je Psi-bal bron (Peebrain's methode) | |
Author | Message |
---|---|
Dutch: Je Psi-bal bron (Peebrain's methode) on Thu Feb 16, 2006 6:03 am | |
Gonzo
Jouw psi-bal bron (Peebrain?s methode)
Door Peebrain Dit artikel is de meest complete/gedetailleerde uitleg van de methode die ik gebruik om psi-ballen te maken. Ik heb geprobeerd dit artikel te schrijven voor een 3 jarig kind zodat niemand in de war raakt. Vergeef me voor overtolligheid van informatie en de domheid waarin het beschreven staat, ik wilde alleen zeker weten dat ik alles behandelde. Het artikel is geschreven voor beginners ? ik ga je niet vertellen hoe je ze moet gooien of hoe je informatie moet toevoegen.- Hier is de complete gids voor het maken van een psi-bal Stap 1: Bedenk waar je de psi-bal wilt maken. Voordat je een psi-bal gaat maken moet je beslissen waar je de psi-bal maakt, je kunt hem overal maken waar je maar wilt. Je kunt hem tussen je handen maken, bij je derde oog, aan de andere kant van de kamer of zelfs in China! ![]() Het punt is? het kan overal zijn, de meeste mensen kiezen hun handen. Als je je handen kiest dan zijn er een aantal posities waarin je ze kunt maken. Hier is een afbeelding van de drie die ik het meeste gebruik: ![]() Stap 2: Kies je energie bron De meeste mensen halen hun energie voor de psi-bal ergens anders vandaan. Je kunt je eigen energie wel gebruiken, maar je kunt sneller opraken en moe worden. Je kunt alles gebruiken om energie uit te halen bijvoorbeeld: de aarde, de maan of de zon of andere mensen of objecten. Meestal zijn sterren of planeten een goede keus omdat ze veel energie bevatten. ![]() Meestal gebruik ik de zon als ik een warme psi-bal wil maken omdat de zon me doet denken aan warmte, als ik een koude psi-bal wil maken kies ik de maan omdat die me doet denken aan kou. Maar meestal gebruik ik gewoon de aarde omdat die dichtbij is en me niet aan een bepaalde temperatuur doet denken. Je kunt echt ALLES gebruiken als bron. Als je je keus hebt gemaakt kun je doorgaan naar de volgende stap. Stap 3: Start energie te halen uit je bron Energie halen uit je bron is makkelijk. Het enige dat je hoeft te doen is het visualiseren van een stroom van energie uit je bron naar je lichaam. Visualiseren is hetzelfde als het voor je zien in je hoofd, of het voelen alsof het gebeurt. Je kunt je visualiseren wat je maar wilt zolang het maar lijkt alsof je de energie uit je bron trekt. Sommige mensen doen hun ogen dicht, anderen doen dat niet ? probeer het allebei en doe wat je het beste vind werken. Als voorbeeld: Ik visualiseer mezelf staan op de aarde met energie dat vanuit de kern, door de grond, en via mijn voeten mijn lichaam binnenkomt. ![]() Hou in gedachten dat dit maar een voorbeeld is? je kunt je inbeelden wat je maar wilt. Hier zijn een paar voorbeelden waar ik aan dacht: ? Je bron heeft een stopcontact waar je op ?inplugt? ? Je bron is boven je en er komt een waterval van energie op je vallen ? Je bron is boven je als een wolk en die schiet bliksem schichten in je lichaam ? Je bron geeft je stukken energie die je opeet Zoals je ziet alles kan werken. Zodra je energie trekt uit je bron en je een constante stroom hebt ( kan seconden duren, kan minuten duren) kun je doorgaan naar stap 4. Stap 4 Verplaats de energie in je lichaam naar de plek waar je de psi-bal wilt maken Terwijl je nog steeds energie uit je bron aan het trekken bent, verplaats je de energie in je lichaam naar de plek waar je de bal wilt maken. Als het op de plek is visualiseer je je dat de energie ronddraait en zich vormt tot een bal. Bijvoorbeeld, ik visualiseer de energie door mijn armen stromen naar mijn handen en tussen mijn handen vormt er dan een bal. ![]() Natuurlijk is dit niet precies hoe ik het visualiseer, maar ik wilde geen uren bezig zijn aan het maken van een animatie. Nog een paar tips bij het maken ? probeer niet alleen de energie te zien maar ook te voelen, probeer de energie ook te horen ? Probeer zo veel mogelijk zintuigen te gebruiken bij het visualiseren. Als je je inbeeld dat je het voelt, hoort en ziet krijg je een sterkere visualisatie. Gefeliciteerd je maakt een psi-bal! Stap 5: Meer energie aan de bal toevoegen Om energie toe te voegen blijf je gewoon de energie die de bal ingaat visualiseren, er zijn 2 manieren om hem voller te maken. 1. Je kunt de bal groter maken en hem dan weer kleiner maken terwijl je de energie dichter op elkaar drukt, of 2. je kunt de bal even groot laten en er meer energie aan toe voegen zodat hij dichter word. Als je de bal groter wilt maken raad ik je aan je handen uit elkaar te doen en hem dan weer in elkaar perst zodat er een ?dikkere? bal ontstaat. Realiseer je dat je de bal niet groter of kleiner maakt met je handen, dit doe je door te visualiseren, hier is een voorbeeld: ![]() Ik persoonlijk doe het op de andere manier, hou de bal even groot en voeg meer energie toe, hier is wat je kunt visualiseren ![]() En dat is hoe je meer energie toevoegt aan je bal JIPPIEEEE!!!!! ![]() Stap 6 Laat de bal gaan? snik ![]() Nu word het tijd om de psi-bal weg te laten gaan, het enige dat je hoeft te doen is hem los laten. Dat is t dan. Ik hoop dat je er niet te gehecht aan bent geraakt? Dus als het tijd is laat je hem gewoon los en de energie laat je weer in de lucht oplossen. Hij verdwijnt automatisch. En dat was het. Conclusie Je hebt t gehaald gefeliciteerd! Zie je, het is niet zo moeilijk? dit is het makkelijkste spul. Als je vragen hebt raad ik je aan in mijn ?Vraag en Antwoord? artikel te kijken onder manipulatie, ik heb veel vragen daarin beantwoord. Nu ga ik lekker een lange pauze houden, misschien in de nabije toekomst schrijf ik een artikel over hoe je ze moet gooien, en misschien hoe je ze van kleur verandert, OF jij schrijft een artikel voor mij! ![]() Veel succes en BLIJF OEFENEN!!!!! ~Sean a.k.a. Peebrain Translation: Gonzo |
Back to top | |
Woot on Thu Feb 16, 2006 2:47 pm | |
Oneta
Awesome Job, Gonzo! |
Back to top | |
Posted on Fri Feb 17, 2006 8:49 am | |
Gonzo
thanx ![]() now working on NI training manuals |
Back to top |
PsiPog.net Forum Index » Translation Project » Dutch: Je Psi-bal bron (Peebrain's methode)
All Content, Images, Video, Text, and Software is © Copyright 2000-2006 PsiPog.net and their respective authors. All Rights Reserved.
You must agree to the Terms of Service and Privacy Policy to view this website. Click here to contact the webmaster.